Wil je een product retourneren?
Heb je het verkeerde product besteld of is het defect dan kun je dit product uiteraard retourneren.Verkeerd bestelde producten kunnen alleen binnen 2 maanden na aankoop retour genomen worden indien ze onbeschadigd en compleet zijn en in de onbeschadigde originele verpakking zitten. Speciaal bestelde artikelen die niet in ons standaard assortiment zitten, kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Hoe kun je een bestelling retourneren?
Raakt je product binnen de garantieperiode defect, dan zal het product vervangen worden. Als blijkt dat het product defect is geraakt door externe oorzaken of een fout van de installateur, dan zal het product alsnog in rekening worden gebracht.
Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een bevestiging van de ontvangst van je pakket.Retouren onder garantie worden binnen 3 werkdagen afgehandeld, buiten garantie maximaal binnen 10 werkdagen. Crediteringen worden binnen 5 werkdagen uitgevoerd.
Defecte Dahua & Aperio producten (ook DOA) worden altijd naar de fabrikant gestuurd. De afhandeling hiervan neemt ongeveer 2 weken in beslag.
Projectartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Gebruik onderstaand formulier voor het aanvragen van een RMA:
Heb je het verkeerde product besteld of is het defect dan kun je dit product uiteraard retourneren.Verkeerd bestelde producten kunnen alleen binnen 2 maanden na aankoop retour genomen worden indien ze onbeschadigd en compleet zijn en in de onbeschadigde originele verpakking zitten. Speciaal bestelde artikelen die niet in ons standaard assortiment zitten, kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Hoe kun je een bestelling retourneren?
Voor een snelle afhandeling verzoeken wij je het RMA-formulier in te vullen. Je ontvangt van ons binnen één werkdag het RMA-nummer. Retourzendingen zonder RMA-nummer kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Vermeldt het RMA-nummer op de buitenzijde van de verzenddoos.
Je kunt je retour (kosteloos) versturen naar:
Alphatronics BV
Afdeling RMA
Antwoordnummer 473
3860 VB Nijkerk
Garantie
De garantieperiode van alle producten bedraagt 2 jaar. Hieronder een overzicht van de afwijkende garantieperiodes:
Merk | Termijn |
Dahua IP/HDCVI camera’s en recorders | 5 jaar (Voor producten na 1-1-2023) |
Dahua video intercom / alarm | 2 jaar |
Dahua Thermisch/PTZ | 1-5 jaar |
Dahua draadloze transmissie buiten | 2-5 jaar |
CDVI | 10 jaar |
Ievo (CDVI) biometrie | 2 jaar |
Bosch, Blueline & Commercial | 8 jaar |
Powersonic accu's | 1,5 jaar |
Yuasa accu's | 1 jaar |
Batterijen | 1 jaar |
Western Digital harde schijven | 3 jaar |
Dahua monitoren | 3 jaar |
Dahua Whiteboard | 3 jaar |
Ilyama schermen | 3 jaar |
Raakt je product binnen de garantieperiode defect, dan zal het product vervangen worden. Als blijkt dat het product defect is geraakt door externe oorzaken of een fout van de installateur, dan zal het product alsnog in rekening worden gebracht.
Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een bevestiging van de ontvangst van je pakket.Retouren onder garantie worden binnen 3 werkdagen afgehandeld, buiten garantie maximaal binnen 10 werkdagen. Crediteringen worden binnen 5 werkdagen uitgevoerd.
Defecte Dahua & Aperio producten (ook DOA) worden altijd naar de fabrikant gestuurd. De afhandeling hiervan neemt ongeveer 2 weken in beslag.
Projectartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Gebruik onderstaand formulier voor het aanvragen van een RMA: