Retourneren

Wil je een product retourneren?
Heb je het verkeerde product besteld of is het defect dan kun je dit product uiteraard retourneren.Verkeerd bestelde producten kunnen alleen retour genomen worden indien ze onbeschadigd en compleet zijn en in de onbeschadigde originele verpakking zitten. Speciaal bestelde artikelen die niet in ons standaard assortiment zitten, kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Hoe kun je een bestelling retourneren?

Voor een snelle afhandeling verzoeken wij je het RMA-formulier in te vullen. Je ontvangt van ons binnen één werkdag het RMA-nummer. Retourzendingen zonder RMA-nummer kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Vermeldt het RMA-nummer op de buitenzijde van de verzenddoos.

Je kunt je retour (kosteloos) versturen naar:
Alphatronics BV
Afdeling RMA
Antwoordnummer 473
3860 VB Nijkerk

Garantie
De garantieperiode van alle producten bedraagt 2 jaar. Hieronder een overzicht van de afwijkende garantieperiodes:

Merk Termijn
Dahua 3 jaar 
Dahua video intercom 2 jaar 
CDVI 10 jaar 
Ievo (CDVI) biometrie 2 jaar 
Bosch, Blueline & Commercial 8 jaar 
Powersonic accu's  1,5 jaar 
Yuasa accu's 1 jaar 
Batterijen  1 jaar 
Western Digital harde schijven  3 jaar 
Ilyama schermen  3 jaar 

Raakt je product binnen de garantieperiode defect, dan zal het product vervangen worden. Als blijkt dat het product defect is geraakt door externe oorzaken of een fout van de installateur, dan zal het product alsnog in rekening worden gebracht. Raakt het product buiten de garantieperiode defect, dan worden er standaard onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Deze kosten bedragen € 20,- voor producten met een bruto prijs tot € 100,- en € 40,- voor producten met een bruto prijs van € 100,- en hoger. Deze kosten komen te vervallen als gekozen wordt voor een vervangend product.

Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een bevestiging van de ontvangst van je pakket.Retouren onder garantie worden binnen 3 werkdagen afgehandeld, buiten garantie maximaal binnen 10 werkdagen. Crediteringen worden binnen 5 werkdagen uitgevoerd.

Defecte Dahua producten (ook DOA) worden naar Dahua gestuurd. De afhandeling hiervan neemt gemiddeld 2 weken in beslag.

Gebruik onderstaand formulier voor het aanvragen van een RMA:
 

Retourneren

Retourneren